Ahad, 1 Januari 2012

Selamat Tahun Baru 2012!

Wajah baru, azam baru!




Hello pembaca Wajib Blog sekalian, walaupun anda hanyalah 5-6 orang yang setiap malam mengadap Wajib Blog menanti dengan penuh kesabaran, jutaan terima kasih diucapkan. Hasil daripada persinggahan anda semua, Wajib Blog telah berjaya claim check daripada Nuffnang berjumlah RM 9 juta, justeru pihak Wajib Blog akan tukar domain dan hosting yang sedia ada kepada something yang lebih hebat. Lulz! Just joking. Not funny, please kick my ass.

Kepada pembaca Wajib Blog, selamat tahun baru 2012 pihak Wajib Blog ucapkan walaupun sekarang aku seorang saja yang handle blog ni, tapi tak apa, sebut PIHAK Wajib Blog lagi awesome! Di tahun baru yang sempoi ini, Wajib Blog telah pun bertukar wajah dengan lebih segar untuk ditatapi. Tidak ada lagi header hasil daripada aplikasi PAINT menurut member aku yang juga merangkap bekas admin di blog ini.

Tahun baru, so azam pun baru lah. Dengan sedikit pengubahsuaian pada header blog ini, Wajib Blog menyasarkar 50 juta 70 juta pageview dalam masa seminggu. Lulz! Not funny! Again! Please kill me now!! Okay, cukuplah sekadar MENINGKAT bilangan pageview blog ini.

Tiada apa lagi yang indah selain daripada kata-kata admin Wajib Blog, justeru saya ingin mengundur diri. Wajib Blog mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2012!!! Tunaikan azam lama sebelum ada azam baru!


Majulah Wajib Blog untuk semua.

Yang kudus yang mulus,

Admin Wajib Blog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...