Jumaat, 6 Januari 2012

Awesome - 2013 Lamborghini Sesto Elemento (7 Gambar)

Fukken awesome gila kool design ini!


Lamborghini yang lama pun tak mampu dibeli, apatah yang paling terbaru ini! Yes, aku adalah seorang Lamborghini fag yang cukup kenal dengan jentera-jentera sebelum ini. Sebut saja Diablo, Murcielago, Gallardo, Reventon atau yang sekarang ni tengah meletup-letup orang perkatakan Aventador semuanya TAK MAMPU aku beli. Lulz! Fact! Kerja seumur hidup pun belum tahu lagi aku mampu beli atau tidak. Melainkan aku join politikus di Malaysia atau jadi drug dealer, atau Sultan Brunei derma 10 Juta kepada aku.

Lamborghini telah mengeluarkan bayangan-bayangan kereta terbarunya pada 2013 ini. Kereta yang dimaksudkan diberi nama Sesto Elemento. Nghhhhh! Dengar nama pun dah rasa ereksi di boner jiran saya. Tapi sayang, Datuk-datuk, orang kayas di Malaysia mungkin berebut-rebut nak dapatkan kereta ini sebab hanya 20 unit sahaja yang akan dijual.

Sesto Elemento dilengkapi dengan 570 kuasa kuda dengan enjin V10 @ V12 5.2 liter, memang boleh pergi jauh kereta ini. Kalau nak dibandingkan dengan beratnya yang hanya 2.200 pound tanpa bahan bakar, silap-silap terlepas ke laut sebab terlalu laju kalau nak dibandingkan dengan kereta kancil awek sebelah rumah aku. Dengan nisbah berat dan kelajuan macam tu Sesto Elemento ini boleh memecut 60KM/J dalam masa hanya 2.5 saat! Lebih lama daripada anda feel masa klimak! Shit!






1 ulasan:

Emmet berkata...

wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...