Jumaat, 6 Januari 2012

Cool - Super Girl Redbud Beijing di China Yang Hot (9 Gambar)


She's hot anyway!

Superhero versi perempuan muncul di Hong Kong dengan memakai pakaian ketat hitam dipotong rendah dan topeng biru, yang menggelarkan dirinya sebagai Wanita Zijing atau Wanita Cina Redbutt Redbud. Dia memberikan makanan dan wang tunai kepada beberapa penduduk Hong Kong. Kemunculan wanita bertopeng misteri ala-ala hentai ini mendapat perhatian yang amat sangat-sangat di Hong Kong since Hong Kong masih belum mampu untuk menghasilkan Superhero seperti di Malaysia iaitu Cicakman.

Anak dara sunti ini bagaimanapun membuat kejutan apabila muncul di Beijing, memakai sama dengan pakaian yang sama seperti Wanita Cina Redbud Hong Kong. Mungkin dia balik Tanah Besar melawat orang tuanya. Pada Krismas yang lepas, beliau muncul dengan bergaya sekali tetapi bukan sebagai Santa Claus, memberi pakaian dan hadiah kepada pengemis dan orang yang tidak berumah.

Beliau telah memberi amaran kepada pengepau, pencilok, peragut dan perogol yang menjalankan aktiviti mereka di lorong-lorong gelap agar behenti melakukan aktiviti tidak bermoral itu. Lebih menakjubkan dengan hanya sekali dua tweet kat Twitter beliau telah mempunyai followers seramai 7000. Memiliki bentuk tubuh yang mengghairahkan serta sweet dan caring  menyebabkan beliau akan menjadi model kepada masyarakat di sana. Hasil temu bual pihak Wajib Blog dengan pengemis yang dibantu beliau mengatakan " saya sengaja mengemis kerana she's so hot and fapable!".






Laman social Redbud Super Girl
Laporan asal chinahush

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...