Rabu, 28 Disember 2011

Shit - Pen Dikeluarkan Dari Perut Setelah 25 Tahun

Pen masih boleh guna! 


Seorang nenek 76 tahun yang mengadu sakit perut dan mengalami cirit-birit serta penurunan berat badan yang melampau dikejarkan ke Hospital Royal Devon & Exeter . Setelah menjalani imbasan CT, doktor di hospital terbabit terkejut kerana terdapat sebatang dildo pen di dalam sistem pencernaan si nenek. Bagaimana pun si suami nenek ini tidak percaya akan kewujudan pen di dalam sistem pencernaan si nenek.

Namun setelah dicerita dengan panjang lebar oleh si nenek, si  suami pun akur dengan cerita tersebut "what kind of sorcery is this??" sambil menjerit tidak puas hati. Menurut cerita si nenek, pen tersebut ditelan secara tidak sengaja ketika dia terjatuh semasa nak check kerongkong.

Sebaik sahaja pembedahan berjaya dilakukan, pen itu dipertontonkan kepada orang ramai  menunjukkan tanda karat oleh asid dalam perut wanita dan agak melekit disebabkan oleh plastik cair. Paling menggemparkan doktor, pen masih berfungsi sepenuhnya walaupun telah berada di dalam perut selama lebih 25 tahun.
*Pen dok dalam perut cerita biasa-biasa saja. Tapi pen masih boleh guna!


Laporan asal metro



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

perghh 25 tahun dalam perut.. gilo ahh.. next time, telan dildo plak ye nenek. hubby nenek rasanya dah xmampu dah tu. kiki

Unknown berkata...

hubby nenek mengamalkan jamu mak dara, still ok.

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...