Jumaat, 30 Disember 2011

Shit - 82 Tahun Peluru Dalam Kepala

Headshot!!




Peluru tidak disedari di dalam otak untuk lebih daripada lapan puluh tahun, lebih lama daripada giginya. Peluru itu telah berada di kepala seorang lelaki Rusia, yang tidak sengaja ditembak di kepala ketika berumur 3 tahun dan tidak disedari selama 82 tahun, paling menakjubkan ia tidak memberi kesan buruk.



Kejadian berlaku ketika berumur 3 tahun, mangsa secara tidak sengaja ditembak abangnya di bawah hidung. Peluru tersebut kekal di dalam kepalanya sehingga ke hari ini. Bagaimanapun doktor tidak melakukan pembedahan setelah menyedari terdapat sebutir peluru di dalam kepalanya kerana risau menyebabkan kerosakkan otak yang kekal.



Mangsa berusia tiga tahun tidak sedarkan diri selama-berjam-jam, tetapi sangat luar biasa, membuat pemulihan yang lengkap. Dr Richard O'Brien, jurucakap American College of Physicians Kecemasan memberitahu 'Tubuh manusia mempunyai kemampuan menakjubkan ketika kanak-kanak kerana mempunyai keupayaan yang besar untuk mengatasi kesusahan dan membina diri sendiri apabila cedera".


Laporan asal dailymail

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...